Fødselsdagsgaver og hygge

Posted on Updated on

Jeg havde fødselsdag tirsdag den 8. december. Jeg skulle køre tidligt på arbejde, da jeg arbejder indenfor Asylområdet med hhv. uledsaget unge og med børn. Et job som jeg er meget glad for, omend der er meget at se til med fuldtidsjob, firma, børn, familie, heste osv. Men men, man bør ikke klage over et godt job:-)

Jeg betragter mere mig selv som Paganist/Wicca fremfor kristen omend jeg har stor respekt for andre folks trosretninger, uanset hvad end det må være, så længe de er søde og ordentlige.

Dog mener jeg selv, naturen er guddommelig og vi mennesker bør ære og passe bedre på jorden end vi gør. Heldigvis virker det som om, flere og flere får øjnene op for nødvendigheden af at passe bedre på jorden, dyrene og miljøet omend der desværre er lang vej endnu ift. at reducerer Co2 mv. Omend de dog har fundet frem til nogle aftaler til Cop 21 i Paris, så skal det jo også lige sættes igang i de pågældende lande.

Jeg følger Vølve Tanja på Facebook og på hendes blog, da jeg finder hende inspirerende og helt vidunderlig til at fortælle. Hun havde på et tidspunkt en smuk, smuk moder jord skulptur på facebook og jeg skrev til hende, for at finde ud af, hvor hun havde den fra. Hun havde vist fået den af en ven i USA og vidste ikke hvor den var købt.

Jeg fortalte min mand, at jeg ønskede mig den og han fandt den til mig i USA og købte den til mig i fødselsdagsgave.

Gaia, -moder jord er helt fantastisk smuk og fuldstændig gennemført og godt tænkt. Den kan købers her:

Desuden fik jeg en dehydrater af ham og mine børn, så nu skal der dehydreres grøntsager, frugt mv.

IMG_2652

I dag kom min far og store søn til kaffe, da mine to mindste børn havde været på weekend hos min far. Min store søn Sebastian havde købt mig den fine høje smalle vase, der passer godt med de to andre, som jeg fik i 40 års fødselsdagsgave fra min storesøster.

IMG_2655

Den blev jeg bare så glad for, da han har købt den uden at blive opfordret og simpelthen bare for at gøre mig glad 🙂

Leave a Reply

