Min hest og min lille mor

Posted on Updated on

Roxy ❤

Min smukke dejlige hest fik først lov at løbe frit i ridehuset i dag, hvorefter hun kom i logen og blevet travet godt igennem, -efter hun kartede rundt i den, gloperede og bukkede. Hun havde en fest 🙂 Og det trængte hun også til, for hun er ikke blevet redet jævnt her i december måned grundet nyt arbejde og jul.

Hun skal flyttes til Løgstøt rideskole den 30.dec., da den ligger lige på vejen fra arbejde. Så med en god fast struktur, håber jeg, der bliver bedre tid med en struktureret ridning.

❤ Roxy giver mig så megen glæde, så jeg skal have det til at lykkedes at have hende til trods for 37 timers arbejde og familie. Jeg har heldigvis en familie, hvor vi prioriterer hinanden og dermed også min hest. Desuden kan Bjarke og Røskva komme til at ride hende noget mere plus de starter på Løgstør efter juleferien, da det giver bedst mening rent logisitisk.

 

Min elskede lille mor:

Efter jeg havde været ude ved Roxy, kørte jeg direkte til Aalborg for at besøge min mor (Personalet er vant til, jeg kommer derud i ridetøj 🙂 )

Min kæreste lille mor lå i sin seng og havde ikke været oppe i dag. (Kl. var ca. 14.30) Hendes humør var ok men energien og ressourcerne havde hun ikke meget af. Jeg havde hendes julegave (en pæn bluse) med fra os men hun viste den ingen interesse. -Hun var træt.

Så hun fik istedet en masse krammer og kys, hvorefter jeg kørte igen.

Jeg er jo vant til det på sin vis også alligevel så vænner man sig aldrig til sin demente pårørendes sygdom.

Men der er kun en ting at gøre i samværet med hende; Være i nuet, respekterer når hun ikke overskuer mere og man må gå -også ikke mindst masser af kærlighed ❤

Leave a Reply

