Yoga dag 4. den 28.12.15

Posted on

FullSizeRender-9
Absolut min intention i dagens yoga; Look for the positive in life ❤ 

Efter nogle timer i Bilka her midt imellem jul og nytår, kunne en times ro og nærvær gøre godt, da vi kom hjem. Pyh, aldrig mere Bilka mellem jul og nytår. Alle -og sikkert inkl. os selv, køber jo ind, som om der snart bliver undtagelsestilstand i hele landet 😉

Intention: Min intention i dagens yoga var som altid taknemmelighed, selvkærlighed/accept og ro.

Musik: Deva Premal & Miten With Manose; “A deeper light”

Varighed: Ca. en time

I dag startede jeg ud med at sidde og grounde/trække vejret korrekt med dybe rolige åndedrag til “Om kumara Mantraet” Jeg havde meget fokus på åndedrættet og det lykkedes mig egentlig også rimelig godt i dag at komme ind i en tilstand at være i nuet, uden at tankerne og egoet forstyrrede for meget. De andre dage, har det været lidt sværere men det kræver jo lidt øvelse plus at dagene jo er forskellige og sindet reagerer forskelliget fra gang til gang.

Herudover fik jeg lavet stort set alle mine øvelser med lukkede øjne/indadvendthed, hvilket var utrolig skønt og afstressende for mig.

Øvelserne var nogenlunde de samme som i går omend Savasana varede længere efterfulgt af en lille meditation til “Om apadamapa Mantra”(Healing)

Skønt skønt skønt og total wellness, for krop og sjæl 🙂

❤ Namaste ❤

Leave a Reply

