Roxy, nytårsforberedelser og yoga

Posted on

Min dejlige hest, blev flyttet tul Løgstør Rideskole i går. Grunden er, at jeg ikke får redet så meget, som jeg gerne vil, der hvor hun stod før. Det var for langt væk fra hvor vi bor og upraktisk ift. job. Her kører jeg lige forbi og håber derfor, jeg kommer til at ride noget mere igen.

Min gode veninde Mette kom og hentede hende med hestetraileren og vi kørte hende ud på rideskolen uden problem. Jeg skal dog vænne mig til en større stald og at der sikkert bliver mere aktivitet omkring os, end vi er vant til. Men omvendt så glæder jeg mig også til at komme igang igen med ridning og måske starte lidt stævner i det nye år. Jeg vil dog komme til at savne min ridelære Karinas undervisning men starter ved Ulrik Falbe og tænker, det sikkert bliver godt. Vi håber, vi kommer til at se mere til Karina og hendes mand privat i det nye år, da de er nogle skønne og hyggelige mennesker 🙂

IMG_3304-1
Roxy i sin nye boks

Her til morgen, da vi var ude og se til hende, var hun kommet ud og virkede ok glad og tilpas. I morgen satser jeg på årets første ridt 🙂

Om lidt tager vi afsted for at fejre nytåret med nogle gode venner. Det glæder vi os til. Min store søn skal til fest, hvilket han jo nok ville uanset om han boede ved mig eller ej. Det er dog første år, hvor han ikke er med til middagen nytårsaften, hvilket jeg lige skal vænne mig lidt til. Han er dog blevet 16 år og det er også naturligt, at en teenager hellere vil være sammen med sine kammerater end sine forældre.  Men han har lovet, at tage mobilen, når jeg ringer kl. 12 ❤

IMG_3327
Et par festklædte børn, der glæder sig til at skulle med til nytårsfest 🙂

Årets sidste yoga, bliver her på min stol med lidt strækøvelser og åndedrætsøvelser. En guidet meditation på iphonen, som jeg vil sætte mig til at høre i bilen og på den måde lade op til i aften med hygge, nærvær og nytårskrudt 🙂

IMG_3324

Min intention i min meditation om lidt skal være, kærlighed, taknemmelighed for alt det gode, jeg har i mit liv og nærvær med dem jeg har kær af både mennesker og dyr. ❤

❤ Rigtig godt og lykkebringende nytår til alle  ❤

Leave a Reply

